Amerykańska formacja kobieca poruszająca się w obszarach stylistycznych industrialnego noise’u oraz eksperymentalnego postindustrialu. Powstała w 2002 roku z inicjatywy Sarah Bernat, Sarah Cathers, Shannon Walter, Brooke Zamudio i Tiny Matthews. Dwie ostatnie opuściły zespół w 2004 roku. Grupa zasłynęła spontanicznymi występami na żywo zawierającymi elementy absurdalnego humoru, erotyki oraz parateatralnej scenografii. Były autorkami urozmaiconego pod względem brzmieniowym i aranżacyjnym repertuaru, w którym przeważały skrajnie dysonansowe nagrania inspirowane radykalnymi odmianami muzyki industrialnej. Do jego tworzenia wykorzystywały bogaty zestaw urządzeń elektronicznych, tradycyjnych instrumentów, a także przedmiotów metalicznych. Operowały m.in. zniekształconym brzmieniem syntezatorów analogowych, gitar, skreczowanych płyt winylowych, a także wykrzykiwanymi partiami wokalnymi oraz zapętlonymi sprzężeniami syntetycznych faktur kakofonicznych. Poprzez muzykę wyrażały bezkompromisową emancypację, wyzwolenie w sferze seksu oraz behawioryzmu, a także zakwestionowanie kulturowego wizerunku kobiecości. Większość swoich wydawnictw muzycznych opublikowały nakładem własnej oficyny Tripple SSS. Po zakończeniu działalności najbardziej aktywną członkinią projektu była Sarah Bernat, która występowała z Alexem S. Lukasem w duecie Bad News oraz z Erin Allen w projekcie Work.
Rekomendowane wydawnictwa:
„Sweating Zombie” (Human Conduct Cassettes 2004) kaseta
„They Went Extinct Because They Became Invisible” (Gameboy Records 2004) CD-R
„The Hairless Whisperer” (American Tapes 2006) LP
„Bury Me Deep” (Troniks 2007) CD
„Live” (16 Bitch Pile-Up 2010) LP